Ehdota vuoden tsempparia!
9.10.2024 klo 07:20

Henkilö voi olla yhtä hyvin valmentaja, urheilija, talkoolainen, luottamustehtävissä toimiva, nuoren vanhempi tai kuka tahansa tsemppari.

Ehdota palkittavaa 20. lokakuuta mennessä!

Lisäksi julkaisemme sosiaalisessa mediassa kiitoksia kaikille tsemppareiksi ehdotetuille syksyn mittaan. Siksi toivomme saavamme myös kuvan ja perustelut ehdottamastasi henkilöstä.

Ehdota vuoden tsempparia!
Kuka olisi sinun mielestäsi ansainnut tänä vuonna tunnustusta kannustavasta asenteestaan, muiden tsemppaamisesta sekä positiivisen ilmapiirin luomisesta seurassasi tai muuten ampumaurheilun parissa? Tällä lomakkeella voit ehdottaa palkittavaa henkilöä 20. lokakuuta mennessä. Ampumaurheiluliitto ja Sako palkitsevat vuoden tsemppariksi valittavan henkilön Grande Finalessa Kisakallion urheiluopistolla 26. lokakuuta. Lisäksi julkaisemme sosiaalisessa mediassa kiitoksia kaikille tsemppareiksi ehdotetuille syksyn mittaan.
Perustele ehdotustasi kertomalla taustaa palkittavasta henkilöstä. Missä roolissa hän toimii, miten hän on luonut kannustavaa ja positiivista ilmapiiriä ja keneen se on vaikuttanut?
Lataa tähän kuva ehdottamastasi tsempparista. Käytäthän sellaista kuvaa, jonka saamme julkaista sosiaalisessa mediassa ja mahdollisesti muissakin kanavissa.
Lisää lataamasi kuvan ottaneen kuvaajan nimi tähän.