Grande Finale Kisakalliossa 26.-27.10.
19.9.2024 klo 09:26
Anne Laurila

Perinteinen Grande Finale -viikonloppu järjestetään lokakuun lopulla Kisakallion urheiluopistolla Lohjalla. Tapahtuma rakentuu jaostojen lajiparlamenttien ja liiton palkitsemisgaalan ympärille. Mukana on paljon myös muuta ohjelmaa. Kaikki ampumaurheilun ystävät ovat lämpimästi tervetulleita mukaan!

Lauantaina aloitetaan yhteisesti klo 9.00, jonka jälkeen siirrytään lajiparlamentteihin. Lauantaina on luvassa lisäksi infoa ja keskustelua ampumaurheilun lajien näkyvyyden kasvattamisesta. Lauantain huipentaa Grande Finale -gaala.

Sunnuntaina on erityisesti seuraväelle suunnattua sisältöä muun muassa markkinoinnista, nuorten aktivoinnista ja johtamisesta.

Lauantai 26.10.
8.00 Ilmoittautuminen alkaa
9.00 Yhteinen avaus
9.30 Lajiparlamentit alkavat
14.00-14.45  Mitä voimme itse tehdä oman lajin näkyvyyden kasvattamiseksi SAL:n kanavissa (Lassi Palo ja Ville Häyrinen)
16.00 Grande Finale -gaala

Sunnuntai 27.10.
9.00 Ampumaharrastuksen ja seuratoiminnan napakymppi: markkinointi, nuorten aktivointi ja johtaminen
13.00 Liittokokous

Hinnat

Hinta muodostuu valituista palveluista, jotka on kuvattu alla. Majoituspakettien hinnat ovat per henkilö ja riippuvat siis valitusta huoneesta.

VIIKONLOPPUPAKETTI:

Viikonloppupaketti Katajarinteessä sisältää majoituksen la-su valitsemassasi huoneessa, lajiparlamentin ja seuraavat ruokailut: la aamiainen, lounas, Grande Finale -gaalaillallinen ja su aamiainen.

2hh 150€/ 1hh 180€

Viikonloppupaketti Omenatarhassa: 2hh 170€/ 1hh 200

Viikonloppupaketti lisäyöllä sisältää majoituksen pe-su valitsemassasi huoneessa Katajarinteessä, lajiparlamentin ja seuraavat ruokailut: la aamiainen, lounas, Grande Finale -gaalaillallinen ja su aamiainen.

2hh 200€ / 1hh 240€

PÄIVÄKÄVIJÄ LA:

Päiväkävijä voi valita lajiparlamentin osalta vaihtoehdon ilman ruokailuja tai lounaalla. Ei sisällä Grande Finale -gaalaillallista (valitse halutessasi gaalapaketeista).

Lajiparlamentti, ei ruokailuja 0 €

Lajiparlamentti lounaalla 13,90 €

PÄIVÄKÄVIJÄ SU:

Sisältää seurakoulutuksen ja lounaan 0 €

GAALAPAKETTI:

Sisältää Grande Finale -gaalaillallisen ja halutessasi myös majoituksen la-su valitsemassasi huoneessa sisältäen su-aamiaisen. Ei sisällä lajiparlamenttia.

Gaalapaketti 60 €, sisältää vain Grande Finale -gaalaillallisen.

Gaalapaketti majoituksella Katajarinteessä sisältää la-su majoituksen, Grande Finale -gaalaillallisen ja su-aamiaisen. Ei sisällä lajiparlamenttia eikä la-lounasta.

2hh 125 €/ 1hh 150€

Gaalapaketti majoituksella Omenatarhassa: 2hh 150€/ 1hh 180

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen tapahtuu Suomisportin kautta, https://www.suomisport.fi/events/b0c28765-bcc5-4e31-b9c0-76283289f8a7

Huomaathan, että ensimmäisessä vaiheessa pelkästään ilmoittaudutaan tapahtumaan, myöhemmässä vaiheessa pääsee valitsemaan lisäpalveluista toivomansa ruokailu- tai majoituspaketin. Seurakäyttäjä voi ilmoittaa seuran muitakin jäseniä yhdellä kertaa.

Ilmoittautumiset ovat sitovia, ja ne tulee tehdä viimeistään 10.10.2024. Tämän jälkeen majoituspakettien hinnat nousevat 15 eurolla emmekä voi taata, että mukaan mahtuu.

Jos Suomisport-ilmoittautumisessa on ongelmia, kysy lisätietoa Sanna Hellgréniltä, puh. 040 563 3554, sanna.hellgren(ät)ampumaurheiluliitto.fi

Pukeutumiskoodi gaalailtaan on juhlapuku (smokki/tumma puku).

Sunnuntain liittokokoukseen on erillinen ilmoittautuminen liiton nettisivuilla.