Ilmoittautuminen 2-tason valmentajakoulutukseen 19.2.2021 mennessä
5.2.2021 klo 13:40

2-tason valmentajakoulutus 2021

Tarkkuuslajit (ammunta, curling, keilailu ja jousiammunta) toteuttavat jälleen yhdessä II-tason valmentajakoulutuksen. Koulutus koostuu neljästä lähijaksosta (pe–su), joista kaksi on yleisjaksoa ja kaksi lajijaksoa. Sen lisäksi lisäksi koulutukseen kuuluu kaksi iltawebinaaria sekä itsenäisesti suoritettavia oppimistehtäviä. Osallistujalla tulee olla suoritettuna 1-taso tai vastaava koulutus sekä yksilö tai ryhmä, jota valmentaa. Koulutukseen voivat osallistua myös aktiiviurheilijat. Koulutukset alkavat perjantaisin klo 12.00 ja päättyvät sunnuntaisin n. klo 15.00.

Ilmoittautuminen on alkanut vuonna 2021 alkavaan  II-tason valmentajakoulutukseen!

Koulutuskokonaisuus

Ennakkotehtävät

1. Yhteinen jakso
KUORTANE 12.-14.3. Urheiluosaaminen ja kokonaisvaltainen valmennus

• Fyysisten ominaisuuksien kehittäminen
• Harjoittelun ohjelmointi
• Biomekaniikka
• Psyykkinen valmennus
• Ravitsemus

2. Yhteinen jakso
KISAKALLIO 20.-22.8. Taitoharjoittelu ja valmentajan osaaminen
• Psyykkinen valmennus
• Kilpaileminen
• Taitoharjoittelu
• Valmentajana kehittyminen
• Antidoping

3. Lajijakso
Iltawebinaari * Oppimistehtävät

Koulutuksen hinta
Koulutuksen hinta on 250 euroa/jakso sisältäen koulutuksen ja majoituksen täysihoidolla (2 hh). Koulutus sisältää yhteensä neljä jaksoa. Lisähinnasta on mahdollista majoittautua yhden hengen huoneessa sekä ostaa iltapala.  Lisäksi hintaan kuuluvat myös itawenaarit.

Ilmoittautumiset 19.2.2021 mennessä!
Mukaan mahtuu kaikista tarkkuuslajeista enintään 15 valmentajaa/tarkkuuslaji ja paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. Mikäli osallistujia tulee yli kiintiön, lajiliitot valitsevat osallistujat. Kaikkien lajien ilmoittautumiset suoritetaan kootusti samalla lomakkeella internetissä täällä.

Tarkkuuslajien_2_tason_valmentajakoulutusesite_2021

Tiedustelut ampumaurheilu