Pete Patruuna kevätkisa päättyy tänään klo 21.00 – vielä ehdit osallistua!
13.5.2020 klo 17:11

Pete Patruuna haluaa kilpailla kanssasiPete Patruuna kevätkisa 2020 käynnistyy

Pete Patruuna älypuhelinohjelman voi ladata ilmaiseksi sovelluskaupoista. Se toimii Android-, IOS puhelimissa. Ja mikä parasta – Pete Patruuna ohjelma on ilmainen kaikille ampumaurheilua harrastavalle ikään katsomatta.
Pete Patruuna -ohjelmalla voi siis jokainen harjoitella ammuntaa missä ja milloin tahansa. Sillä voi harjoitella liipaisua ja erityisesti tähtäyskuvaa sekä tähtäimen säätöä, joka toimii samalla tavalla kuin oikeassakin ilmakiväärissä. Pete Patruunassa voi osallistua kilpailuihin ja verrata omia tuloksiaan muiden ampujien tuloksiin.

Pete Patruuna kevätkisa käynnistyy 9. huhtikuuta
Osallistuminen on vapaaehtoista ja maksutonta. Kilpailuihin voivat osallistua kaikki ampumaurheilua harrastavat, ikään katsomatta.

Kilpailu järjestetään seuraavasti:
09.04.2020 – 13.05.2020 klo. 21:00

Pete Patruuna kevätkisan säännöt:
◦Kilpailuun voi osallistua kuka tahansa.
◦Kilpailusuoritusten lukumäärää ei ole rajattu, eli voit osallistua ja parantaa tulostasi niin monta kertaa kuin haluat.
◦Kilpailussa palkitaan tavarapalkinnoin kolme parasta ampujaa ja kaikkien osallistujien kesken arvotaan tavarapalkinto.
◦Jokainen osallistuu kilpailuun yhdellä omalla tunnuksella.
◦Kilpailun tulokset on nähtävillä Pete Patruuna sovelluksen ”TULOKSET” sivulla (vierittämällä näyttöä oikealta vasemmalle pääset 2020 Kevätkisa tuloksiin

Pete Patruuna sovelluksen voit ladata: